ELNESS SRL are implementat si mentine un sistem de management al calitatii, conform conditilor din standardul SR EN ISO 9001/2000 (003/1995 obtinut in 1995 si 003-C in 24 iunie 2004), ISO 140001 (obtinut la data 30 iunie 2009) si OHSAS 18001: 2007 (obtinut pe data de 12 iunie 2007).
Obiectivul nostru este nu numai sa oferim clientului cele mai bune produse si servicii, ci si sa reprezentam un adevaratmodel pentru acesta, indiferent de valoarea produselor cumparate de acesta. Gandim modul in care sa realizam produsele cu placere, sa le vindem clientilor cu placere, iar acestia – clientii nostri – sa le foloseasca cu placere.
Totodata, clientii societatii sunt importanti si prin prisma faptului ca ne trimit mereu sugestii, sau, dupa caz, reclamatii, reprezentand pentru noi o sursa continua de idei, de cele mai multe ori foarte ieftina. Odata stabilita importanta lor, obiectivele implicite privind satisfacerea clientilor nostri sunt: pastrarea clientului, cresterea cotei de piata, cresterea calitatii produselor si serviciilor, cresterea productivitatii, diminuarea pierderilor, îmbunatatirea calitatii muncii.
Politica ELNESS SRL in domeniul calitatii este rezumata in patru principii fundamentale:
- Calitate orientata spre piata
Calitatea serviciilor si produselor Elness trebuie sa fie superioara produselor si serviciilor furnizate pe piata romaneasca de companiile concurente, sa se imbunatateasca de la an la an, prin echipamente, produse noi, performante remarcabile. - Constientizarea calitatii
Fiecare membru al echipei Elness trebuie sa isi concentreze activitatea in jurul obiectivului de prevenire a defectelor si la realizarea sarcinilor si responsabilitatilor care ii revin la cel mai inalt grad de calitate si eficienta. - Calitate din punct de vedere economic
Fiecare angajat trebuie sa respecte principiile si legile economice care guverneaza partea sa de activitate, precum si pe cele globale care se interfereaza indirect activitatilor sale si care stau la baza pietei romanesti sau externe. - Responsabilitatea pentru calitate
Toti angajatii sunt raspunzatori pentru calitatea muncii lor. Principala metoda de control a calitatii produselor/serviciilor pe intreg fluxul tehnologic este autocontrolul.